Sunday 22 July 2012

Uusia tuulia

Kuten monet blogia seuranneet jo tietävätkin, olen viimeiset kolmisen vuotta työskennellyt Mygamestore -pelikauppaketjun palveluksessa, ensin Tapiolan Pelikaupan myymäläpäällikkönä ja figupuolen sisäänostajana, ja sittemmin Stadin Pelikaupassa vastaavassa hommassa.

Tuona aikana olen mm. löytänyt uudelleen jo hukkuneen harrastuskipinäni.

Olen maalannut kolme kokonaista ja muutaman keskeneräisen armeijan, ja pelannut enemmän pelejä kuin sitä edeltävän vuosikymmenen aikana yhteensä. Olen saanut paljon arvokasta kokemusta niin työelämästä kuin harrastuskentästäkin. Ja ennen kaikkea, olen solminut ystävyyssuhteita, joiden uskon olevan sellaisia, että ne kulkevat kanssani lopun elämäni.

Tuohon kolmen vuoden ajanjaksoon on mahtunut niin nousuja kuin laskuja, hienoja hetkiä niin harrastuksen kuin työnkin parissa, ja vähemmän hienoja hetkiä työn parissa kohdattujen vastoinkäymisten muodossa. Kaikesta huolimatta voinkin melko luottavaisin mielin sanoa, että olen niin montaa positiivista kokemusta rikkaampi, etten vaihtaisi tuota aikaa pois mistään hinnasta.

Kiitos teille kaikille, joiden kanssa vietin aikaa juoksuhaudoissa ja joiden kanssa työskentelin ja harrastin. Kiitos myös teille joiden kanssa turisin figuilusta ja kaikesta muusta kun kävitte asiakkaina. Yksi ajanjakso on tullut päätökseensä.

Aikansa kutakin. Viimeinen työpäiväni Stadin Pelikaupassa oli reilu viikko sitten, mutta olen ollut kaikkea muuta kuin jouten. Viimeiset pari viikkoa ovat kuluneet ankaran puurtamisen, tutkimustyön ja paperisodan parissa. Uusi objective marker on kristallinkirkkaana tähtäimessäni, ja vaikka työtä onkin vielä paljon lisää edessäpäin, niin hommat alkavat olla sillä mallilla, että suunnitelmat voi pian tuoda julki, kaiken pelaajakansan äimisteltäväksi...

Eyes to the skies, keep you powder dry, and stay frosty, brothers. We have Inbound!

1 comment: